CLOTH DIAPERS MURAH



Update,

Kepada sesiapa yang mencari2 Cloth diaper ataw lampin kain moden boleh roger disini.. sebab stok untuk CD ni masih ada lagi..
Mana2 yang nak bagi hadiah tuk sesiapa yang newborn, boleh juga bagi cloth diapers ni.. unik gitew.. ....

tidak dinafikan menggunakan CD ni mmg kene la rajin.. bile kite rajin automatik anak pun jadi rajin.. sbb ape saya kate gitu?... automatik bile anak dah mula membesar seawal 2 tahun die mula pandai buang air kecil sendiri. cuba untuk buka pempers sdiri.. insya allah 3 tahun xpayah pakai pempers dah.. Ini pengalaman saya sendiri..anak saya yg kedua, alhamdulillah 2tahun lebih sudah pandai buang air kecil sendiri.. xpayah pakai pempers dah.. cuma time tido mlm sje saya pakai kan lagi..
untuk ibu yg bekerja, mcm saya juga.... pakai kan la CD hanya apabila ada dirumah.. jgn risau, ia sangatlah berbaloi baloi...anak saya yg ke-tiga masa newborn hingga 6 bulan full CD. alhamdulillah.. baby selesa.. jimat pun jimat..

t.kasih~



Comments

Popular posts from this blog

siapa pernah dengar pasal BUSY BOARD tuk baby????

Permohonan kemasukan murid tahun satu (1) 2019/2020